Күліп, жақсы көңіл-күймен хабарласамыз.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Cұрақ #1
Сәлеметсізбе?! FOROOM компаниясынан хабарласып тұрмын, жалюзи бойынша номеріңізді қалдырған екенсіз...
Сізге жалюзи қайда керек еді? Үйге ма ? Офисқа ма?
Сізге жалюзи қайда керек еді? Үйге ма ? Офисқа ма?
Клиент айтқан уақытқа CRM - дегі время перезвонаны ауыстырып , задача қойамыз.
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Күліп, жақсы көңіл-күймен хабарласамыз.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Cұрақ #2
Үйіңіз (офисыңыз) қаладама?
Клиент айтқан уақытқа CRM - дегі время перезвонаны ауыстырып , задача қойамыз.
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Күліп, жақсы көңіл-күймен хабарласамыз.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Cұрақ #3
Ия, каталогпен сізге ыңғайлы уақытта замерге бара аламыз, замер мен установка қала бойынша тегін.
Шамамен қай уақытта үйде (офиста) боласыздар?
Шамамен қай уақытта үйде (офиста) боласыздар?
Клиент айтқан уақытқа CRM - дегі время перезвонаны ауыстырып , задача қойамыз.
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Күліп, жақсы көңіл-күймен хабарласамыз.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Нәтиже #1
1. Қай қаладан боласыз?
2. Толық адерсіңіз қандай...
3. Есіміңіз кім болады?
Жарайды {Имя клиента}. Сол уақытта біздің замерщик сізге алдын ала хабарласып каталогпен барады...
Жақсы, хабардамыз. Сау болыңыз!
2. Толық адерсіңіз қандай...
3. Есіміңіз кім болады?
Жарайды {Имя клиента}. Сол уақытта біздің замерщик сізге алдын ала хабарласып каталогпен барады...
Жақсы, хабардамыз. Сау болыңыз!
Клиент айтқан уақытқа CRM - дегі время перезвонаны ауыстырып , задача қойамыз.
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Күліп, жақсы көңіл-күймен хабарласамыз.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Сұрақ #4
Қай регионнан боласыз?
Клиент айтқан уақытқа CRM - дегі время перезвонаны ауыстырып , задача қойамыз.
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Күліп, жақсы көңіл-күймен хабарласамыз.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Нәтиже #2
Жарайды, шамамен қай уақытта хабарласайық?
Клиент айтқан уақытқа CRM - дегі время перезвонаны ауыстырып , задача қойамыз.
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Күліп, жақсы көңіл-күймен хабарласамыз.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Жауап #1
Жалюзидің бағалары бір терезеге шамамен
11 - 12 мыңнан басталады. Замерщик сізге ыңғайлы уақытқа каталогпен барып, нақты бағасын шығарып береді.
Шамамен қай уақытта үйде (офиста) боласыздар?
11 - 12 мыңнан басталады. Замерщик сізге ыңғайлы уақытқа каталогпен барып, нақты бағасын шығарып береді.
Шамамен қай уақытта үйде (офиста) боласыздар?
Клиент айтқан уақытқа CRM - дегі время перезвонаны ауыстырып , задача қойамыз.
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Күліп, жақсы көңіл-күймен хабарласамыз.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Телефонмен сөйлесу барасында бұл өте маңызды.
Жауап #2
Ия, жалюзидің түрі мен терезенің санына қарай, замерщик сізге есептеп, скидкасын шығарып береді.
Шамамен қай уақытта үйде (офиста) боласыздар?
Шамамен қай уақытта үйде (офиста) боласыздар?
Клиент айтқан уақытқа CRM - дегі время перезвонаны ауыстырып , задача қойамыз.
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Жауап #3
Замерщик каталогпен барып, нақты бағасын шығарып, сіздің барлық сұрақтарыңызға жауап береді.
Шамамен қай уақытта үйде (офиста) боласыздар?
Шамамен қай уақытта үйде (офиста) боласыздар?
Клиент айтқан уақытқа CRM - дегі время перезвонаны ауыстырып , задача қойамыз.
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Нәтиже #3
Жарайды егер жалюзи қажет болып жатса осы номерге хабарласыңыз. Жақсы, сау болыңыз!
Клиент айтқан уақытқа CRM - дегі время перезвонаны ауыстырып , задача қойамыз.
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...
Егер нақты уақытын айтпаса, ертеңіне тағы бір хабарласамыз...